+ Reply to Thread
Results 1 to 21 of 21

Thread: Intro

  1. #1
    LadyIndira's Avatar Junior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    that's a matter of debate
    Posts
    25

    Default Intro

    You can tell what my name is by my user name!
    I would have posted my pic, but it keeps telling me it's too large.I'm too tired to fix it tonight. But if you want them, ask..I'll send.

    Anyhow,I'm from the USA.. grr.
    From reading my profile you would probably peg me as a fetishist, or "goth", but I'm kind of in the closet with all that stuff.
    I am also bisexual, but pretty much everyone knows that.

    That's basically me. Take it or leave it! lol

  2. #2
    Amelia G's Avatar chick in charge
    Join Date
    May 2004
    Location
    Born in London. Lived everywhere.
    Posts
    7,181

    Default Re: Intro

    Welcome!
    It is where the heart is that counts.

  3. #3
    ForrestBlack's Avatar Administrator
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    San Fransisco
    Posts
    2,938

    Default Re: Intro

    Quote Originally Posted by LadyIndira
    That's basically me. Take it or leave it! lol
    We'll take it. Welcome and stuff!

  4. #4
    LadyIndira's Avatar Junior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    that's a matter of debate
    Posts
    25

    Default Re: Intro

    Wow... replies come quick around here.

  5. #5
    Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    herefordshire u.k
    Posts
    78

    Default Re: Intro

    hi ladyindria you look like my type of girl .just a big HI mike x

  6. #6
    Phoenix Blue's Avatar Senior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Pluto
    Posts
    137

    Default Re: Intro

    hmmmmm. Me thinks I detect a pattern of behavoir that reveals a lot about this individual. (Especially when it involves reviving a thread over 7 months old when the member introducing herself only made a total of 25 posts.) Yup, got your number budrow. Caveat Emptor.
    Last edited by Phoenix Blue; 01-09-2006 at 05:55 PM. Reason: left out a word, geebus my brain is fried today!

  7. #7
    Evilbink's Avatar Sanctimonious Satyr
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    The Land of Confusion aka. Michigan
    Posts
    2,222

    Default Re: Intro

    He must be part of our dating club guests LOL

  8. #8
    TheDeathKnight's Avatar Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    San Diego
    Posts
    1,995

    Default Re: Intro

    Holy crap! That is an old post...

  9. #9
    Bondage Clown's Avatar Butter up da Goat
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Between my mothers legs
    Posts
    2,470

    Default Re: Intro

    I have to agree... lol

  10. #10
    DARKGYM's Avatar King of the night
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    The depths of hell
    Posts
    376

    Default Re: Intro

    How many pages did you have to go back to drag this one up?

  11. #11
    TheQuietPlace's Avatar The Delivery Expert
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    The 253, WA
    Posts
    2,247

    Default Re: Intro

    wtf?

  12. #12

    Default Re: Intro

    Quote Originally Posted by LadyIndira
    You can tell what my name is by my user name!
    I would have posted my pic, but it keeps telling me it's too large.I'm too tired to fix it tonight. But if you want them, ask..I'll send.

    Anyhow,I'm from the USA.. grr.
    From reading my profile you would probably peg me as a fetishist, or "goth", but I'm kind of in the closet with all that stuff.
    I am also bisexual, but pretty much everyone knows that.

    That's basically me. Take it or leave it! lol
    Not much to take or leave at this point. The internet is beneath intimacy (and no, I'm not talk about anything sexually tinged) but we'll take what we see of you -- I think -- at least I will.

    Fetishism is nice, but I'm really more of a partialist. I could dig me some latex, though. It's pretty good shit. As far as S&M goes, I'd just be happy if some buff chick kicked my ass.

    This is all pretty dope, and shit, but I have to say, you need some fucking bullets.

    His Vileness

  13. #13
    Phoenix Blue's Avatar Senior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Pluto
    Posts
    137

    Default Re: Intro

    Apparently reading comprehension is fast becoming a lost art. Bullets? Excellent idea... where's my Saturday Night Special?!

  14. #14
    Morning Glory's Avatar Apathetic Voter
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Campbell's (or is it Warhol's?) Primordial Soup
    Posts
    5,643

    Default Re: Intro

    i'm not even going to say anything.

    other then that.

    which wouldn't be neccesary if you could read minds.

  15. #15
    Mr Karl's Avatar Senior Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    toronto
    Posts
    4,723

    Default Re: Intro

    Quote Originally Posted by TheQuietPlace
    wtf?
    ditto

  16. #16
    Eva:Gina's Avatar Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Auckand, nz
    Posts
    151

    Default Re: Intro

    HI HI-waves-
    im new tooooooo
    yay beans
    -beer-

  17. #17
    Mr Karl's Avatar Senior Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    toronto
    Posts
    4,723

    Default Re: Intro


  18. #18
    Eva:Gina's Avatar Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Auckand, nz
    Posts
    151

    Default Re: Intro

    Beer
    <3

  19. #19
    Eva:Gina's Avatar Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Auckand, nz
    Posts
    151

    Default Re: Intro

    ornage juice make me think of sick
    theres nothing like a good fresh orange tho <3

  20. #20
    Eva:Gina's Avatar Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Auckand, nz
    Posts
    151

    Default Re: Intro

    it will make you sick if you drink it while overly hung-over
    and then when youve taken too many pills nad wanna wash down peanuts oh god, im making myself feel ill :S

    oh dear, the joke is.... improper

  21. #21
    Eva:Gina's Avatar Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Auckand, nz
    Posts
    151

    Default Re: Intro

    oh, tell?

+ Reply to Thread

Similar Threads

  1. Intro
    By Nobodys Hero in forum Blue Blood Boards
    Replies: 13
    Last Post: 10-02-2009, 09:11 AM
  2. Ok here's my intro :)
    By hunter49689 in forum Blue Blood Boards
    Replies: 25
    Last Post: 09-24-2006, 08:55 PM
  3. Intro..
    By MichelleX in forum Blue Blood Boards
    Replies: 24
    Last Post: 11-17-2005, 06:39 PM
  4. Hi, here's my little intro...
    By bloodguts-n-gothicsluts in forum Blue Blood Boards
    Replies: 8
    Last Post: 05-04-2005, 07:36 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Blue Blood
Trappings | Personalities | Galleries | Entertainment | Art | Books | Music | Popcorn | Sex | Happenings | Oddities | Trade/Business | Manifesto | Media | Community
Blue Blood | Contact Us | Advertise | Submissions | About Blue Blood | Links | $Webmasters$
Interested in being a Blue Blood model, writer, illustrator, or photographer? Get in touch